K�bsanbefaling |
| Besvar |
| Forfatter | |
|
hawkster
Bruger
Medlem siden: 13 September 2006 Sted: Jylland Status: Offline Point: 19 |
Indl�g funktioner
Tak(0)
Sendt: 28 Oktober 2020 kl. 22:10 |
|
Hejsa
Nogen her, som vil komme med deres overvejelser, s�fremt de stod og skulle k�be ny Multivan lige nu.
Jeg har udset mig en T6.1 Highline 199HK DSG. Den er selvf�lgelig p� ren diesel, og det er jeg egentlig lidt tr�t af.. Ville gerne v�re lidt gr�n i min n�ste bil, s� t�nker om jeg skal vente p� T7, som sikkert kommer som hybrid, eller vente endnu l�ngere, og s� f� ID Buzz, som bliver p� fuld el..??
Dog har jeg brug for en bil, som kan k�re med en 1500kg trailer, og det er jo ikke sikkert at T7 eller ID Buzz kommer til at kunne det.
Derudover s� er der priserne. Hvis T7 hybrid bliver 100000 dyrere, og ID Buzz m�ske 200000 dyrere end T6.1, jo s� er der jo meget at spare, og de penge kunne man s� bruge p� diesel.. :-)
Hvad ville I g�re? - vente eller sl� til nu p� en T6.1, som jeg har f�et et godt tilbud p�, eller klappe hesten, og se tiden an de n�ste par �r?
Har en T5 fra 08 nu, som tr�nger til udskiftning asap...
|
|
| Besvar | |
|
Tweet
|
| Skift forum |
Forum tilladelser
Du
kan ikke
oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |